Innovatie

motorola rizr

Meer dan alleen een naam

Motorola staat voor baanbrekende innovatie, kwaliteit en authenticiteit. We leiden al bijna 100 jaar mensen door onbekend gebied … en in de volgende eeuw zal blijken dat we nog maar net zijn begonnen.

Technologie is geen industrie, maar een tool die kan worden gebruikt om belangrijke veranderingen te bewerkstelligen. Een pioniersmentaliteit plus de ambitie om ervaringen van mensen te verbeteren zit in onze DNA. Daar hebben wij onze naam aan te danken. Twee uitvinders vonden iets onvoorstelbaars uit en konden geen woorden vinden om het te omschrijven. ´Motorized Victrola´, tegenwoordig bekend als autoradio, werd ingekort tot het inmiddels iconische ´Motorola´. Heeft een mens een auto met een radio nodig? Eigenlijk niet. Maar als we ons toen die vraag hadden gesteld, had de wereld er vandaag heel anders uitgezien.

Een grote stap voor de mensheid

NASA had alle vertrouwen in Motorola om in 1969 communicatie naar de maan te brengen. De beroemde “grote stap” van Neil Armstrong kon men over de hele wereld horen dankzij de door Motorola gebouwde transponder die hij vasthield. Kwaliteit zit in ons DNA en onze oneindige gedrevenheid om goede producten te leveren, maakt van ons de betrouwbare leider op het gebied van mobiele communicatie.

Meer informatie

Waarom ophouden bij de maan?

Baanbrekende primeurs in de industrie worden mogelijk gemaakt door de mensen die samen Motorola vormen. Waar anderen problemen zien, zien wij mogelijkheden om wezenlijke veranderingen te realiseren en de lat hoger te leggen. Camerasystemen die kunstmatige intelligentie (AI) gebruiken, touchscreens die perfect egaal kunnen worden uitgevouwen: het enige wat we zeker weten is dat de mogelijkheden eindeloos zijn. Hiervan gaat bij ons de adrenaline sneller stromen. En dat is waarom wij blijven innoveren.

Meer informatie

De klant staat altijd…

…centraal bij alles wat we doen. Voor ons houdt verbinding tussen mensen maken niet in dat iedere hetzelfde is. Onze obsessie met innovatie wordt ingegeven door betrokkenheid bij de mensheid en is ingebakken in onze bedrijfscultuur. Initiatieven gericht op het begrijpen van behoeften van klanten worden getest op de werknemers van Motorola. Luisteren is niet genoeg. Wij begrijpen consumenten omdat we zelf consumenten zijn.